Protestna izjava novinarjev Dela: Jančič in Slivnik uničujeta dnevnik
Spodaj objavljamo celotno protestno izjavo IO Sindikata novinarjev Dela in IO aktiva novinarjev Dela.
Novinarji Dela že leto dni doživljamo različne oblike pritiska na novinarsko avtonomijo. Zadnji dogodek – uvedba postopka »redne odpovedi pogodbe o zaposlitvi« dveh dopisnikov Dela Matije Graha in Roka Kajzerja – je najbolj drastičen izraz tega pritiska. Uvedba omenjenega postopka je argumentirana z domnevno nesposobnostjo obeh dopisnikov, vendar je več kot očitno, da gre za politično motiviran poseg. Očitek o njuni nesposobnosti je popolnoma neutemeljen in kaže na stopnjevano samovoljo uprave. Ukrep razumemo kot način ustrahovanja in discipliniranja novinarjev Dela.
Uprava Dela pod vodstvom Danila Slivnika, ob asistenci odgovornega urednika Petra Jančiča, uničuje dnevnik Delo. Na novinarje trajno pritiska s posegi v novinarsko svobodo, arbitrarnim nižanjem plač, disciplinskimi ukrepi, odvzemanjem področij. V zadnjem letu je časopis zapustilo več kot deset uveljavljenih novinarjev, mnogi novinarski potenciali so sistematično marginalizirani in pasivizirani. V časopisu vladajo (samo)cenzura, pasivnost in strah. Kršijo se ustava, zakon o medijih, zakon o delovnih razmerjih, zakon o soupravljanju delavcev v podjetjih in interni pravilniki.
Uprava in odgovorni urednik s takim početjem po našem prepričanju ogrožata preživetje dnevnika Delo in s tem tudi podjetja s skoraj 500 zaposlenimi. Delovanje časopisa je bistveno oslabljeno, ugled je okrnjen. Naklada je v dobrem letu dni padla za skoraj deset odstotkov, kar je katastrofalna številka. Padanje naklade je tesno povezano z delovanjem uprave, z njeno politično motiviranostjo in nesposobnostjo za vodenje podjetja. Novinarji dnevnika Delo pozivamo lastnike podjetja, da preprečijo njegovo uničevanje. Ministrstvu za kulturo predlagamo, da takoj zaustavi kršenje novinarske svobode. Državni zbor pa pozivamo, da na izrednem zasedanju spregovori o množičnih kršitvah medijske svobode, enega od temeljnih pogojev vsake demokracije.
IO Sindikata novinarjev Dela - Mija Repovž, predsednica
IO Aktiva novinarjev Dela - Peter Kolšek, predsednik
Ljubljana, 20. 4. 2007
Za primerjavo sta tu znova poročili 24.ur in Dnevnika. Na tem naslovu vest.si. najdete pogovor s Kolškom in Repovževo.






tstih pravi:
Saj smo vedeli, da bomo slej ko prej izbezali še Repovževo (to je mama Gregorja Repovža in najbolj znana slovenska agroekonomistka) in Kolška (to pa je tisti stric, ki je nesposobnemu Grahu podeli nagrado DNS, katerega predsednik je Grega Repovž).
Jao, jao…
20. april 2007 ob 17:12 | Stalna povezava
tstih pravi:
Kakšen dinastični fevd je ta slovenski medijski prostor.
Mimogrede, a je kolumnist Dnevnika Lorenci še zmeri izvenzakonski partner Mije Repovževe?
20. april 2007 ob 17:13 | Stalna povezava
tstih pravi:
Ne bi teli fantje in dekleta kar ene družinske press konference udaril?
20. april 2007 ob 17:13 | Stalna povezava
milanche pravi:
- verjetno jim noben ne brani da spakirajo kovčke… tako kot delavci v mnogih propadlih tovarnah, katerih pozive ni objavil nihče.
- demokracije nihče ne ogroža, saj lahko po želji takoj ustanovijo nov časnik “kjer jim ne bo nihče solil pameti” ali pa pišejo za “opozicijski” Dnevnik ali Dobro jutro.
- za padec ugleda je kriv urednik, če pa hoče narediti kakršnokoli spremembo pa se ga vlači po drugih časopisih da posega v integriteto novinarstva… dvojna merila.
20. april 2007 ob 17:16 | Stalna povezava
tstih pravi:
Grega Repovž pa je tisti stric, ki je podpisan pod nedavno izjavo. Mija pa nadzira sindikat v Delu. Kako je to prepleteno… Ni čudno, da mi ti ljudje niti odgovarjali niso; saj so se najbrž počutili absolutno nedotakljive.
Na cesto s pocestneži!
20. april 2007 ob 17:16 | Stalna povezava
pet-in-g-seks pravi:
siol pa piše tukaj:
http://novice.siol.net/default.aspx?site_id=1&page_id=2&article_id=12070420155334101&cid=100&pgn=1
20. april 2007 ob 17:25 | Stalna povezava
barbara pravi:
bravo, tako se govori, ljudje! J**** novinarsko svobodo, j**** vse napake in nepravice, ki se dogajajo… važno, da se po slovenceljsko pamodruje o neumnih novinarjih! kaj bi problematizirali dejstvo, da je bilo delo vodilni slovenski časnik, ki je ravno s prihodom slivnika in jančiča (hmm mogoče pa je bilo golo naključje?!?!?!) popolnoma propadlo… nikoli še ni toliko oglaševalo kot ravno zdaj! zakaj? ker je obupno! v zadnjem letu je od tam odšlo 20 novinarjev, če se ne motim. kaj pa to pove? kajzer in grah pa dejansko sta dobra novinarja in če maste probleme z repovži, za to nista kriva onadva.
lahko rečem samo bravo za delove novinarje, da so se končno zganili!!
ps.
citiram:
- demokracije nihče ne ogroža, saj lahko po želji takoj ustanovijo nov časnik “kjer jim ne bo nihče solil pameti” ali pa pišejo za “opozicijski” Dnevnik ali Dobro jutro.
to je to slovenceljsko modrovanje, o katerem govorim. komentarja se bom raje vzdržala, ker ne bi rada padla na tvoj nivo…
20. april 2007 ob 17:38 | Stalna povezava
barbara pravi:
kaj pa prepletenost janše, jančiča in slivnika? aja ne, saj oni sploh niso v sorodu…
20. april 2007 ob 17:43 | Stalna povezava
urban23 pravi:
Barbara, Stiha ne moreš jemati resno, stay cool. Zaradi takih tudi imamo tako stanje….;)
20. april 2007 ob 17:47 | Stalna povezava
tstih pravi:
Kdo se je zganil? Repovžova? Kolšek? To so rdeči kmeri, ne pa novinarji. Sramota za slovensko novinarstvo je, da so bili doslej v poziciji uničevati vsakršno raznolikost mišljenj v medijih. Gre za majhno skupinico ljudi, ki je vlekla vse niti v medijih in zdaj izgublja privilegije ter navzkrižno rjove in drug drugemu podpisuje izjave, nagrade, itn.
Skrivajo se za hrbet novinarjev, ki jim je pe ostalo nekaj časti in etike svojega poklica.
Žalostno, res. Dve leti nazaj so cenzurirali vse, kar ni bilo socialistično. To, da so zdaj tako odmevni pa zgolj kaže na njihovo dejansko medijsko moč.
20. april 2007 ob 17:49 | Stalna povezava
tstih pravi:
Te igre je žal konec. Samo moj blog ima 20.000 - 30.000 zadetkov mesečno in nič več (resnično nič več) ne moreš storiti proti temu. Predlagam, da spravite te neosocialistične pošasti, ki so naredile toliko slabega Sloveniji v penzijo in se opravičite za pogrom nad uporabno intelegenco, ki ste ga izvajali v predreformnem obdobju nad tistimi, ki so predlagali ločevanje politike od gospodarstva ter prosite za pomoč.
In potem jo boste dobili. Ampak samo pod pogojem, da ne boste več vzpostavljali svoje ideološke hegemonije po Sloveniji prek rdečih navez, kar ste počeli doslej.
20. april 2007 ob 17:54 | Stalna povezava
medijski pravi:
Na tem blogu opozarjamo uporabnika “tstiha”, da zaljivke, ki jih uporablja, presegajo nepisana etična pravila za pisanje na bloge. V primeru nadaljevanja takšnih žaljivih izjav bomo te zbrisali. Pričakuje se resna in argumentirana debata.
20. april 2007 ob 17:55 | Stalna povezava
tstih pravi:
Urban: “Barbara, Stiha ne moreš jemati resno, stay cool”
Barbara: “važno, da se po slovenceljsko pamodruje o neumnih novinarjih!”
Omenjena dva kolega seveda ne bosta dobila opozorila. Zanimivo, da groziš z brisanjem meni. Mi je čisto jasno zakaj - ne potrebujem razlage - in točno zato je tudi koristno, da gredo nosilci projekta marksistične idejne hegemonije v mainstream medijih v pokoj.
To je najboljša stvar, ki se lahko slovenskem novinarstvu zgodi.
20. april 2007 ob 18:03 | Stalna povezava
Fuga pravi:
Ja, če bi vse odpuste v firmah tako medijsko ovekovečili, kot za ta dva dopisnika, ki pa po vrhu vsega ne bosta izgubila službe in če bi mediji pritisnili na sindikate, (ki so v večini primerov politično motivirani), da bi za pravice delavcev (tudi novinarjev) naredili kakšen vzpodbuden korak, potem tudi takšni “manevri” ne bi povzročili tako “dramatičnega” epiloga neke novinarske kariere.
20. april 2007 ob 19:03 | Stalna povezava
kiara pravi:
Ma dejte no, ne se tle prepucavat. Dejstvo je, da se je slovenska medijska krajina v zadnjem času spremenila s slabega na še slabše. Z redkimi izjemami se z novinarstvom žal ukvarjajo ljudje, za katere bi bilo bolje, da bi si našli poklic, ki bi jim bolj ležal. Nenehno obmetavanje s političnimi etiketami pa je žal prepogosto pravzaprav le skrivanje nesposobnosti in nekompetentnosti. Feminizacija poklica, PR žurnalizem, in ja, politični pritiski, ampak ne samo to, res ne samo to…če smo odkriti.
PS: Ja, hvala bogu, da so se zganil. Sej so dolg rabli. Ker človk res nima več česa brat.
20. april 2007 ob 19:13 | Stalna povezava
medijski pravi:
tstih: tvoje zaljivke so tipa “X je rdeci kmer”, upam, da vidis razliko.
20. april 2007 ob 19:21 | Stalna povezava
Janez pravi:
Dnevnika DELO sploh ne prebiram več.
20. april 2007 ob 19:28 | Stalna povezava
janšič pravi:
Naklada pada, lastniki se ne zganejo? Rdeči kmeri? Slivnik in Janša sta bila člana ZK, za Jančiča pa ne vem, tako kot ne za tstiha.
20. april 2007 ob 19:33 | Stalna povezava
tstih pravi:
Samo v opravičilo: ne X je rdeči kmer, ampak “rdeči kmer”. To je povsem primerljivo s tem, da nekoga imenuješ za neoliberalca - takšne ekonomske šole ali politične struje ni in izraz so si izmislili nasprotniki liberalizma; medtem, ko ga liberalci ne priznavamo.
Meni bi bilo zelo všeč, če bi šlo brez nalepk. Tako da…če se vzdržimo vsi, se bom tudi jaz.
20. april 2007 ob 19:37 | Stalna povezava
SDV press pravi:
Kolkr je Mrkaic en cudak, ampak je v Delu zelo dobro nasadil malega Repovza. Banda se brani samo zaradi privilegijev, danes v Delu je lep citat Petra Bozica (on je bil prepricani LDS-ovec), kako so LDS in SD imeli vse medije pod kontrolo. Takrat novinarcki niso nic cvilili. Najbolj me moti to, da ta boj za oblast in ze omenjene privilegije zapakirajo v nekaksno borbo za “ndivisno novinarstvo”. Gnide od Repovza dalje so se vedno postavile v bran tocno doloceni politicni struji. Tako ste pokvarjeni, da smrdi do neba!!!! Prodani ste bili komunistom in imeli od tega zelo lepe koristi, narodu ste lagali in ga suntali po dolgem in pocez, zdaj, ko bi morali poravnati racune in pokazati svoj pravi obraz, pa jok in stok. Neodvisni -. nikoli niste bili in dvomim, da boste kdaj dojeli profesionalni nacin dela. Taksnih skorumiprancev slovenski medijski prostor ne rabi. Veckrat ste z lazmi (kot na primer Mladina) uspeli oprati mozgane nevednim Slovenckom, strmoglaviti Demos in obraniti ljubljenega vodjo Kucana. Ma dost je bilo.
20. april 2007 ob 19:40 | Stalna povezava
Mustang pravi:
Sem bil eden redkih naročnikov v tujini, nič več, že kar nekaj časa….. Smešnca totalna kaj delajo novopečeni kapitalisti (beri bivše “komunjare”; op. ur. srpski sleng). Isti stil, Novo Vreme (Buldožer).
20. april 2007 ob 20:13 | Stalna povezava
jebiveter pravi:
Kot ponavadi gre za glasno manjšino. Ali kot bi rekel Ljubljeni Vodja: Ko mački stopiš na rep, zamijavka.
20. april 2007 ob 20:14 | Stalna povezava
jebiveter pravi:
Le naivnež lahko verjame, da je bilo Delo prej neodvisno. Ampak teh je očitno kar nekaj, čeprav je že kar lepo število visokih politikov iz LDS in SD priznalo, da je bilo tako. Slepota je težka reč.
20. april 2007 ob 20:16 | Stalna povezava
Andrej pravi:
Dragi moji, samo poglejte kam ste padli. Dans si frajer če kadiš, si član LDS-a in bereš Delo. Če imate dovolj parkirnega prostora pod stavbo, bo šla za med, ko jo boste prodajal. V borbo za nove zmage s Titom naprej. (Kam pa so odšli vsi? Pa ja ne v Dnevnik.)
20. april 2007 ob 20:33 | Stalna povezava
ojoj pravi:
samo dva novinarja odpuščena zaradi nesposobnosti?
…veliko premalo, če sem iskren.
Ko se bodo novinarji začeli zavedati odgovornosti ki jo imajo napram javnemu mnenju in se bodo za “blagor ljudstva” pripravljeni v zadeve malo bolj poglobiti kakor samo napisati svoja na trenutke neverjetno površna in ozkogledna mnenja (do katerih imajo po svojem ignorantskem prepričanju kot “od boga poklicani” pravico, ne glede na pomanjkanje znanja o določeni tematiki), potem verjamite da se bodo ljudje sami od sebe postavili za medije v primeru poiskusa političnega vplivanja na le te, brez tega da bi si morali mediji sami sebi pumpati podporo, med neposlušljivim cviljenjem pa pričakovati da tega nihče ne bo opazil? Izrabljanje celega medijskega stroja ki ga mediji imajo na razpolago v lastne interese, bi lahko celo postala definicija paradoksa v demokraciji in kaže na hudo enoumje (z nekaterimi izjemami) brez kakršnekoli etične ali moralne odgovornosti ki bi se ga od kvalitetnega novinarstva pričakovalo.
Očitno da vas ljudje niti ne cenijo niti ne zaupajo dovolj, ker jih ne zanima kaj bo z vami pa če se še tako trudite prepričevati javno mnenje.
Mrkaič je z svojim člankom v delu pokazal vsaj kanček upanja da se vsaj nekateri ljudje niso pripravljeni podrediti kolektivni zavesti.
20. april 2007 ob 20:35 | Stalna povezava
Mikio pravi:
Ljudje !!!
A sploh kdaj grete prebirat nazaj to kar ste napisali?
SDV press, tstih in podbni, se še niti rodili niste verjetno v tistih “groznih komunitičnih” časih, kjer te ni bilo strah iti po 9. zvečer po mestu, kjer si je “navaden” človek brez problema rešil stanovanjski problem, kjer se delavcu ni bilo potrebno bat, da bo jutri na cesti, če ne bo direktorju polizal čevljev…., sedaj pa ste polni liberalizma, demokracije in podobnih zadev.
Seveda boste rekli, da smo pa ravno zato prišli do sem kjer smo, vendar je to ista propaganda, ki jo pripisujete drugim. Res je - sposobnim je potrebno pustiti, da se razvijejo, da ustvarijom nekaj več, da imajo več, vendar pa menim, da ima tudi nekdo, ki pošteno in predano oddela svojih osem ur (in žal nima diplome FOV), pravico do človeku dostojnega življenja. Nikoli in nikdar mi nobeden ne bo dokazal, da lahko z znanjem in delom pridelaš 500.000 € v 10 letih (niti 100.00 ne!!!!!).
Pa brez zamere.
20. april 2007 ob 20:55 | Stalna povezava
Ksenija pravi:
Ne morem verjeti, kakšne komentarje prebiram… A vam novinarska neodvisnost sploh še kaj pomeni ali sem prestara…iz vas govori en samcat janševistični politični revanšizem… figo vam je mar za Delove novinarje, najraje bi jih ubili v kozarcu vode…. figo vam je mar za svobodo pisane besede…. iz vas veje naslanjanje ob odpuščanju…. kakšna slepota.
20. april 2007 ob 20:58 | Stalna povezava
Peter pravi:
Navadite se….oblast se je zamenjala in s tem tudi lastniki dela. Nekomu je sedaj vsec drugemu pac ni……Vsekakor je se najboljsi casopis EKIPA. Tu je pa cist vseen al so crni al pa ta rdeci na oblasti.
Kokr vidim, da se velik % Slovencev se ni navadil na nova pravila. Samo neko jamranje..vsak, ki ima dober avto krade. Ni res, glih z delom prides do 500.000 eur in prej kot v 10 letih. Priloznosti je za vse dovolj. Je potrebno raskirat, ne bo takoj in vcasih lahko vse izgubis….
20. april 2007 ob 21:45 | Stalna povezava
janšič pravi:
Nekdo tu joka za Demosom!? Za združbo, kjer je bilo 90% komunistov, bivših komunistov in konvertitov. Ne moreš verjet, da je nekomu še danes žal, da je Demos razpadel. B
20. april 2007 ob 22:06 | Stalna povezava
Vanja pravi:
Ja res je Peter, Janša je z delom prišel iz preprostega kmečkega stanu do enega najbolj bogatih Slovencev. Bavčar prav tako. Pokaži mi enega tujega politika, ki si je samo s politiko tako zelo izboljšal stan. In preskoči banana republike prosim.
20. april 2007 ob 22:07 | Stalna povezava
Peter pravi:
VANJA…Ne zivim vec v Sloveniji in nimam pojma kolk sta bogata Jansa in Bavcar….me tudi ne zanima. Vsekakor sta na svojih podrocjih zelo uspesna. Tudi v tujini me politiki ne zanimajo. Pomembno zame je, da mi odprt trg nudi veliko priloznosti za delo in hkrati dober zasluzek…..
Slovenija je se vedno v tranziciji in to pomeni, da ni dalec od banana republike. Se pa stvari postavljajo na svoje mesto in v kratkem bo vse premozenje v rokah elite. Ne moremo se primerjati z starimi demokracijami…..ne morem ti odgovoriti:)
Ce hoces se da tudi v Sloveniji dober zivet. Vedno bodo bolj bogati in manj…bodo pa tudi tisti, ki se jim ne da…
20. april 2007 ob 22:35 | Stalna povezava
KRANJSKI JANEZ pravi:
KDO PA PROTESTIRA … Tisti komunistični hlapci, nihče drug … zdaj bi radi pljuvali po vladi, v času tranzicije in lopovščine LDS &CO so bili pa modro tiho … lep te prosim KSENIJA tebe in tvojo neodvisnost si zatakni nekam s tako bebavim pogledam na stvari …. !!!
20. april 2007 ob 23:01 | Stalna povezava
agent pravi:
Najprej je znanje in odgovornost, šele potem je avtonomija. Kot sem že večkrat napisal: o avtonomiji piskajo sedaj tisti, ki je nikdar niso imeli. Ravno danes sem imel priliko govorit z nekim novinarjem Dela, ki dela tam že dolgo časa, pa je sam povedal, da se je naveličal tega slepomišenja sindikata, DNS in aktiva novinarjev Dela, ki se poteguje samo za izbrance. Tako da mene ne bodo prepričale razne javne izjave o tem, da je bil dopisnik odpuščen samo zato, ker njegovo pisanje ne ustreza zunanjemu ministru. Mimogrede, tudi jaz sem v svojih člankih že kdaj napisal nič kaj lepega o Ruplu, na primer glede slovenske manjšine v Avstriji, pa k sreči nisem imel opravka z njim, če pa bi imel, pa si ne bi pustil soliti pameti. Sam pravim, da je pri vsem tem veliko hrupa za nič. Če pa je res šlo za nezakonito premestitev, je na vrsti delovno sodišče. Vendar ne vidim probleme, da se s tem obremenjuje celotno javnost. Bo potem za vsak ukrep kateregakoli uredništva veljalo, da gre za cenzuro??
20. april 2007 ob 23:05 | Stalna povezava
Borat pravi:
Are you watching Big Brother or is he watching you?
20. april 2007 ob 23:14 | Stalna povezava
Špela pravi:
Folk je imel že prej možnost brati Slivnikove nebuloze v Magu, zdaj pa jih ima še v Delu.
Kdo sploh še bere dnevno časopisje? Sploh Delo! Lepo vas prosim, škoda časa!
21. april 2007 ob 0:50 | Stalna povezava
ojoj pravi:
daj no in sedaj gremo o Janševem bogastvu, bogi patki naivni!? kateir politik si je izboljšal finančno stanje?
pa me zanima kdo od našega vele-neodvisnega novinarstva je kdaj kaj napisal o KUČANU IN PRODAJI SKB BANKE!!!!!!!!!!!!!!!!! retorično vprašanje, seveda se vsem sanja tukaj… pa ni samo SKB banka da ne bo pomote. Kdo? nihče… zakaj, ker imamo neodvisne medije za povrh še nesposobne, ki nas fenomenalno obveščajo o družini Strojan… pa goni*e se nekam…
me prav zanima kdaj bodo naši NEODVISNI mediji sposobni ugotoviti finančno stanje Kučana in še nekaterih… do takrat pa: finančno stanje Janše? pa dej koga ti smeješ? če so te naučili šteti do tri še ne pomeni da obvladaš algebro… ni še polna luna, tako da ni še čas za lajanje vanjo…
če ne moreš verjeti kakšne komentarje prebiraš:
1. nekaj je narobe z osebami ki so ustvarile te komentarje
2. nekaj je narobe s tabo, ker ti je očitno jasna samo ena in edina opcija
… priporočam pa da preučiš obe možnosti…
21. april 2007 ob 2:18 | Stalna povezava
Kritika pravi:
Jaz že od samega začetka trdim, da bo Slivnik uničil Delo, ker je nesposobna baraba.
Če že Janša politično kadruje v Delu, naj tja vsaj postavi sposobne ljudi.
21. april 2007 ob 2:51 | Stalna povezava
Vanja pravi:
Seveda Peter na svojih področjih sta zelo uspešna. Tudi Mugabe je na svojih področjih zelo uspešen pa Al Capone je bil tudi. Odprt trg je tudi relativen, v Sloveniji zdrave konkurence ni, trg pripada kmečki mafiji in njenim Kranajskim Janezem. Janševo bogastvo me zanima, ker je ukradeno, prav tako Bavčarjevo. Zato sem tudi uporabila primerjavo s tujino, kateremu politiku je v sedanjih demokratičnih in civiliziranih državah uspelo tako zelo korenito spremeniti svoj stan?
Sicer pa, če ne živiš več v Sloveniji ti je situacijo tudi zelo težko oceniti mar ne? Tudi sama sem dolgo časa živela v tujini in do pred kratkim pač nisem na svoji koži izkusila kakšno je stanje tukaj. In res je v Sloveniji se da dobro živeti, problem je le v tem, da ti ki zelo dobro živiji v veliki večini ne živijo dobro od poštenga dela. To me moti. (In nisem zagrenjena, moje stanje je čisto v redu, vidim pa dalj od svojeg plota, zanimajo me tudi drugi ljudje in njihova dobrobit in to stanje, ki sem ga opisala zgoraj, se odraža na vseh področjih. In ta nova vlada in njihovi podrepniki na vse kritke odgovarjajo samo z , ja isto so delali tudi LDS-ampak ljudstvo naj bi jih volilo, ker so obljubljali drugačno pot. Če korupcija ostaja in je pravzaprav še hujša, kajti zdaj so prišli novi, ki si polnijo koše, potem je čisto vseeno, če ostane stara mafija na oblasti, če nič drugega se znajo malce bolj omikano obnašati, ker njihove vrste niso sestavljene iz kmečkih fantalinov.
21. april 2007 ob 7:38 | Stalna povezava
nada pravi:
V gospodarstvu že 16 let posamezniki preizkušajo moči.Jaz jih sploh ne imenujem politične stranke, to so za mene posamezniki s prijatelji, oz. združbe.Kdor je močnejši ta zmaga, pa čeprav za ceno podjetja,tovarne,časopisa…..važno je da se lahko valja v svojem egu in troši skupni denar…dober novinah, ah kaj v demokraciji in medijih se ga lahko naredi.Dokler se boste obkladali med seboj dragi FDV-jevci, bodo drugi izpred vašega nosa časopisno hišo zdesetkali.O političnih barvah in strujah pa ne govorit,teh danes ni več, so samo še kameleoni po potrebi, ki capljajo za posameznikom ki je močan,brezobziren,brez vesti in morale,ki si zase grebe kapita.
V času komunizma tega prav gotovo ni bilo, zato prosim ne žalite komunistov.Novinar je točno vedel kaj lahko in kje je meja oblasi.
Vaše demokratične mavrične meje se pa danes dnevno spreminjajo in ste odgovorni: šefom,lastnikom,bralcem,društvom,zakonodaji,pravicam,tožbam……..konkurenci.
21. april 2007 ob 7:58 | Stalna povezava
nada pravi:
Jaz sem samo razmišljala o pojmu - svobode pisanja - včeraj in danes.
21. april 2007 ob 8:07 | Stalna povezava
Nehat Sadiku pravi:
Spoštovani!
V Sloveniji je nešteto nesposobnih alias neučinkovitih “novinarčkov”. V RTVSLO in v drugih medijskih hišah novinarji so postali dolgočasni, dejansko neracionalni, brez idej, teksti so jim brez kakšne dobre vsebine. Npr. časnik Delo bi moral več prostora odstopiti ljudi ki se spozanjo na podoročja za katera so specializirani. V celoti podpiram g.Danila Slivnika in njegove ukrepe.
Dr.Nehat Sadiku
21. april 2007 ob 8:28 | Stalna povezava
AcinseR pravi:
Takole je bilo pred Pomladjo: Nekje na Bledu so se zbrali: Bavčar, Oman, Janša in Biggabilla - aboridžinski šaman in so klicali Crowleja ….
Potem se je dogajalo hitro …
Sedaj je Oman zaprt zaradi pedofilije, Biggabilo še vedno išče Interpol in vsi ostali CIA-ji, Bavčar je Crowley II. in Janša je na Vladi - “poročen” …
In pravite kaj ima to opraviti z Delom … Crka, Peroviči in še marsikdo ve … Vsem pa je skupno vedenje, da medijskega prostora v Sloveniji ni, obstaja pa več zlorab le tega za dosego iluzij, ki propadejo prej ali slej …
Ni več daleč čas, ko bomo imeli Čas le še za Resnico, takrat mediji postanejo Blogi in najboljši Blogi Mediji … Medij pomeni prenašalec Božje, ne prikladne resnice …
Srečno do takrat in veliko Ljubezni voščim!
21. april 2007 ob 8:46 | Stalna povezava
Lolek pravi:
Vse nesposobne novinarje na cesto, tako kot je v vsaki drugi “branži”. Saj so se skoraj podobno “ugnezdli” kot sodniki pa dohtarji, ki so izgleda nezmotljivi in nezamenljivi.
E pa tako više neče biti draga naša komunistička bagra. Hope so. Koža je pač predebela in spomin na dobre stare čase še preblizu.
21. april 2007 ob 8:58 | Stalna povezava
pesnik pravi:
G.Slivnik se z g.premijerom zelo boji drugače mislečih,kozmanjka argumentov pa zavlada diktat.
21. april 2007 ob 9:11 | Stalna povezava
bojan pravi:
Meniš, da Janša kadruje v Delu. Je morda lastnik? In če Janša lahko, je to očitno možno. In če je to možno, dvomim da je Janša edini predsednik vlade, od ustanovitve DELA naprej, ki to počne. Je pa zagotovo edini, ki neodvisnim novinarjem ni všeč.
“Kršijo se ustava, zakon o medijih, zakon o delovnih razmerjih, zakon o soupravljanju delavcev v podjetjih in interni pravilniki. ”
Za prijavo takšnih kršitev pri nas obstajajo ustanove. kjer se krivda dokaže in kaznuje. Ni potrebe za ustvarjanje javnega mnenja. Ali pač?
21. april 2007 ob 9:13 | Stalna povezava
Tito pravi:
mater gdaj bo že ta Slinavko odšel iz DELA..
od kar je v Delo ne kopujemo in ne beremo tega cajtenga…
Ta drug pa ni nič boljši..naj gre kar star v toti Maribor…
21. april 2007 ob 9:39 | Stalna povezava
Mustang pravi:
AcinseR, dej mal bolj specificiraj kaj si hotel povedat. Nakup si dal več stvari, brez kakršnekoli povezave. Me zanima, kaj si hotel povedat??
21. april 2007 ob 9:59 | Stalna povezava
Peter pravi:
VANJA….ne vem kaj imas proti kmetom…sam prihajam z velike in stare kmetije. Sta me stara starsa naucila, da se samo s postenim in trdim delom dalec pride. In tega se drzim. Najbr je najvecji problem v tem, da so komunisti unicili star posten kmecki duh in smo danes tam kje smo. Med rdecimi in crnimi ni nobene razlike…..Zakaj mora biti delo v drzavni lasti? Drzava naj ureja socialo, vse ostalo naj bo v zasebni lasti. Me zanima bolj tehnika in ti povem, da niti na volitve ne grem…mi je cisto vseeno kdo je Kucan, Jansa…al pa….
21. april 2007 ob 10:47 | Stalna povezava
maverick pravi:
Zdravilo proti provincialni zaplankanosti in brezvestnim medijskim manipulatorjem (kot je avtor bloga).
Doziranje: knjiga na teden ali dva.
Ocene: 25 od 27 glasovalcev pravi, da pomaga.
21. april 2007 ob 11:03 | Stalna povezava
medijski pravi:
Če je manipulacija to, da objavimo pismo aktiva novinarjev, potem smo res daleč prišli v anonimnih čvekarijah. Brez žaljivk, prosim.
21. april 2007 ob 13:03 | Stalna povezava
maverick pravi:
Manipulacija je lahko že sam izbor novic, pisanje in poobjavljanje takšnih politikantskih pamfletov pa je to nedvomno.
Odločitev prepuščam konzumentom zgoraj predpisanega zdravila.
21. april 2007 ob 13:38 | Stalna povezava
maverick pravi:
Mimogrede, medijski, kdo pa si sploh ti? Ime & priimek? Anonimni čvekač?
21. april 2007 ob 13:46 | Stalna povezava
turbosds pravi:
Ne boste preglasili bistva, ne. Maveric, bi rad preusmeril pozornost proc od politicnih nastavitev v DELU? O tem se pogovarjamo.
21. april 2007 ob 14:13 | Stalna povezava
urban23 pravi:
To je poznan relfleks: novinarji, umolknite! Pokvarjena banda od Janše bi rada imela totalitarizem, Hitler je vajenec.
21. april 2007 ob 14:23 | Stalna povezava
janšič pravi:
In ti revše pod maverick. Si že kdaj napisal, podpisal kakšno peticijo proti delodajalcu, aktualni oblasti? Dvomim! Drža hlapca, ki se kar naprej klanja aktualni obasti, pač ni kompatibilna s takšnim dejanjem.
21. april 2007 ob 14:42 | Stalna povezava
vanja pravi:
Peter proti kmetom nimam nič vse dokler s svojo mentaliteto pač ostanejo na kmetiji. Če gredo pa med politike in potem takšne ven mečejo kot jih naši politiki v tem seveda vidim problem. Sicer pa je veliko kmetov tudi v mestih-kmetov brez kmetij-ti so najhujši, In seveda je veliko tudi omikanih in razgledanih kmetov s širokim pogledom na svet-te podpiram kjekoli so pa tudi, če so v parlamentu.
Še enkrat tistim, ki ste zgrešili bistvo, tukaj se ne gre zato, da naj bi menjavali nesposobne novinarje, menjavajo neubogljive novinarje. tisto malo peščico, ki jih je še ostalo. Me nič ne zanima to, da pač pripadajo prejšnji oblasti (ker v resnici novinar ne pripada nikamor in mora ostati kritičen), tudi Slivnik je bil komunist, potem se je pa lepo po vetru obrnil. Ti, ki so upogljivi in uboglijivi in mislijo na lastne koristi in pišejo po vetru, so tisti, ki v novinarstvu nimajo kaj iskati. AMEN!
21. april 2007 ob 15:12 | Stalna povezava
bojan pravi:
Zdrava kmečka pamet?
21. april 2007 ob 15:39 | Stalna povezava
maverick pravi:
@turbosds
Novinarje nastavljajo in odstavljajo uredniki in lastniki, povej mi kaj novega. Čemu jih ne bi smeli?
@janšič
Stal sem na Roški, se bojeval v osamosvojitveni vojni, ko si ti še sral v plenice. Nikoli si nisem mogel predstavljati, da se bomo še 17 let po osamosvojitvi ukvarjali z levičarskimi medijskimi manipulacijami.
Potem pa sem pred časom prebral vse gornje knjige in sedaj vidim skozi vse manipulatorje do dna njihovih usranih riti.
Tako bo še najmanj 30 let, jaz sem že odšel, vi se pa žrite med seboj.
21. april 2007 ob 15:48 | Stalna povezava
maverick pravi:
Vsem zgoraj: lastnik (delodajalec) medija v zasebni lasti, kar Delo je, lahko zamenja, odpusti kateregakoli novinarja, tudi brez razloga.
21. april 2007 ob 15:54 | Stalna povezava
bojan pravi:
Kdo je odstavil urednika v Mladini? Se bo pritožilo društvo novinarjev Slovenije?
21. april 2007 ob 15:57 | Stalna povezava
bojan pravi:
medijski, še par vprašanj tebi:
Od kdaj čutiš potrebo po objavljanju političnih pritiskov v medijih?
Kdo si ti, ki kritiziraš anonimnost?
21. april 2007 ob 16:08 | Stalna povezava
primoos pravi:
Gre samo za to, da so vam bili tisti, ki so vam v prej[njih letih sugerirali kaj naj se in kaj naj se ne piše všeč, sedanja garnitura pa ne. Se pa strinjam, da je nivo novinarstva v Sloveniji porazen - pa ne zaradi urednikov in direktorjev, pač pa zaradi večine vas dragi novinarji.
21. april 2007 ob 16:17 | Stalna povezava
gregor pravi:
Ja, zelo dobro napisano!
21. april 2007 ob 16:29 | Stalna povezava
nada pravi:
No pa ste prišli do bistva….tudi novinarji so samo ljudje in za preživetje se večina klanja,kima,grupira,leze v r…, tako kot v vsakem drugem poslu….tisti redki DonkiHoti, pa se itak zapijejo ali zbolijo.Novinar bi moral biti predvsem objektiven poročevalec in ne podaljšana roka politikov zato je danes po 8 letih težko ljudi spremeniti v miselnosti iz leve v desno in malo v sredino. Delo je obsojeno na propad ali popolno prenovo.Čas je za nove ljudi z novimi idejami in svežimi objektivnimi poročevalci.Ni samo Slivnik zatežen celoten časopis je zatežen zato izgublja bralce.
21. april 2007 ob 17:20 | Stalna povezava
janšič pravi:
Revček maverick pravi: “Tako bo še najmanj 30 let, jaz sem že odšel, vi se pa žrite med seboj.”
Tako sigurno ne bo več 30 let. Največ še 2 leti. Kam si odšel revše? Pa tak borec, ki je stal na Roški in se boril v osamosvojitveni vojni! Sedaj se naj pa mi žremo med sabo? Zakaj neki? Saj si nas vedar osvobodil! Sedaj pa tako razočaranje, kar odšel bi, kaj je že vse olastninjeno (beri pokradeno), sedaj pa rep med noge. Deja vu.
21. april 2007 ob 18:46 | Stalna povezava
vana pravi:
maverick hahahaha boril v osamosvojitveni vojni. Za crknt smešen. Pa vi ste Krjavlja nadmudrili. A je reklo štr pol pa še bunk? Boril proti komu, proti prestrašenim 18. letnikom, ki sploh niso vedeli zakaj se gre, še najmanj so se pa hoteli boriti?In so jih nadebudni teritorialci streljali? Ma dejte no farbat otroke. Saj to je smešno. Če bi Srbe Slovenija zanimala, bi bilo še veliko bolj krvavo kot v Bosni. Ne se precenjevati, je res smešno.
Če bi bila odstavljena novinarja res trobila prejšnji oblasti, potem je samo logično, da bi postala trobila sedajšnji oblasti. Če si trobilo si pač trobilo in se obračaš po vetru. Če iščeš gospodarja, ga pač iščeš med vladajočimi a ne?
21. april 2007 ob 21:26 | Stalna povezava
vanja pravi:
vanja-sem falila eno črko
21. april 2007 ob 21:27 | Stalna povezava
blitz pravi:
vanja, vsako drugačno mnenje je vedno dobrodošlo, o osamosvojitveni vojni pa malo več spoštovanja. Nisi falila samo ene črke, ampak cele možgane.
Čeprav so tvoje navedbe deloma resnične, je dejstvo, da bi Srbi tudi Slovenijo z veseljem priključili veliki Srbiji, a so na srečo njihovi generali isti kot Srbi sami - polni sami sebe in skregani z realnostjo.
22. april 2007 ob 8:14 | Stalna povezava
bojan pravi:
Kot že rečeno. nisi falila samo črke….
Zaradi ljudi, kot si ti, so moji dvomi v ravnanje sedanje oblasti manjši.
22. april 2007 ob 8:33 | Stalna povezava
Mustang pravi:
Čeprav so Vanjine navedbe, citiram “deloma resnične”, naj bo raje tiho in spoštuje kogarkoli že, a ne?? Tko ka teli novinarji o katerih je debata, če ne bo brez službe ostala, a ne?? Fantje, sfaleni ste vi. Kdo je nas napadu, se hecate??
22. april 2007 ob 9:52 | Stalna povezava
ereinion777 pravi:
@Vanja
”
…boril v osamosvojitveni vojni. Za crknt smešen. Pa vi ste Krjavlja nadmudrili. A je reklo štr pol pa še bunk? Boril proti komu, proti prestrašenim 18. letnikom, ki sploh niso vedeli zakaj se gre, še najmanj so se pa hoteli boriti?In so jih nadebudni teritorialci streljali? Ma dejte no farbat otroke. Saj to je smešno.
”
Zaničevati ljudi, ki so si stali nasproti in se gledali čez puškine cevi v času osamosvajanja Slovenije, je skrajno podlo.
Če bi se JLA ne postavili po robu in prelili tudi kri, bi ti danes še vedno opevala pridobitve Miloševićevega režima.
Sram naj te bo.
22. april 2007 ob 11:39 | Stalna povezava
Mustang pravi:
Izbira je bla njihova (teh ki so se gledali čez puškine cevi). In jih ne spoštujem, ne tistih z ene , ne tistih z druge strani (ne zaradi tega puškarajanja vsaj), niti me je sram. JLA je bla takrat še naša, od vseh. A veš kolk Slovencev je ostal dol zarad izdaje Jugoslovanske ideje (nisem zagovornik)? Dve plati obstajata, veš (skor zmeraj)???
22. april 2007 ob 12:04 | Stalna povezava
ereinion777 pravi:
Vedno sta dve strani. Ena stran prevlada, druga ne. Če takrat ne bi prevladala ideja o samostojni Sloveniji, se midva ne bi danes tukaj pogovarjal o svobodi novinarjev ali ne. Mogoče na skrivaj ob kavi ali ob pivu
22. april 2007 ob 12:09 | Stalna povezava
Mustang pravi:
Me veseli da se strinjaš o straneh. Ne bit glih zihr da bi blo tko ka ti mislš o skrivnih kavicah. Bi blo bolš, če bi mi takrat tapametnim Srbom pomagal tistga debila komunističnga dol vršt z oblasti, ne pa da smo jih pustil u govnu za svojo mejhno, kratkosežno korist. Bli smo neki, smo (skoraj) nič zdej, jebi ga. Juga je bla precej independent, veš. Kolk pa je dons takih? Na prste ene roke jih prešteješ, ta druga roka pa je že zlo vprašljiva.
22. april 2007 ob 12:37 | Stalna povezava
ereinion777 pravi:
Ja, Juga je bila independent, dokler so nas futrali s krediti. Ko jih je bilo treba pa vračat, pa kura_c
22. april 2007 ob 12:57 | Stalna povezava
Mustang pravi:
Stari, Juga je konc 90-tih mela dolg samo okol US$15mlrd. Tolk ga ma SLO dons al pa mal manj, se mi zdi, nism zihr. HR ga ma npr. zihr tolk, če ne več (HR= cca 18% Juge po prebivalstvu). Že Tito je nehal jemat kredite za brez veze, ka ti jih IMF in drugi lobiji vsiljujejo in če nočeš več jemat, te sesujejo, tolk o tem. Al mislš da se je Juga isključno od noter sesula?
22. april 2007 ob 13:30 | Stalna povezava
bojan pravi:
Mustang, sem zelo zadovoljen, da so ljudje, ki razmišljajo kot ti, v manjšini.
22. april 2007 ob 16:56 | Stalna povezava
Mustang pravi:
Odvisno kje živiš, tam kjer ti je tvoja trditev že možna, kjer jaz, pač ne… LP!
22. april 2007 ob 21:35 | Stalna povezava
Mustang pravi:
Vesel in zadovoljen boš pa še bolj, Bojan, ko bodo tvoji otroci (če si pač ploden oz. aktiven) tekoče italijansko in nemško govoril. Mogoče boš pa že ti se moral učit, če že ne znaš… Če mislš da bodo Srbi spet pršl sem brant svoje brate, se motš. So dožvel lekcijo ultra deluxe v zadnjih cca 100 letih.
23. april 2007 ob 6:59 | Stalna povezava
ervinator pravi:
Medijski, sporočite mi, ko bo tudi faliranka Repovž odšla z Dela. Hvala!
23. april 2007 ob 14:22 | Stalna povezava
bojan pravi:
Ne Ne mislim. Ravno obratno, brez bratske pomoči bom bolje shajal. Kar se jezikov tiče pa znam nemško in srbsko in verjemi mi, da mi nemščina bolj koristi.
Sicer pa tu ne govorimo o neizmerni ljubezni Srbov do nas in našega sovraštva do njih….
23. april 2007 ob 14:58 | Stalna povezava
bojan pravi:
Aja, živim v Sloveniji, pa ti?
23. april 2007 ob 14:59 | Stalna povezava
Mustang pravi:
Ja sej, sam na korist gledaš, tko ka večina naših sonarodnjakov. Upam da maš že pripravlen priimek ka se ga bo dal ponemčt nahitr, da te bodo mel radi novi gospodarji. Beda. Jest skušam gledat mal bol daleč… Kar se pa teme tiče, je res, ne govorimo o tem tu. Samo komentarji na Vanjo so mi pač dal mal mislt. Ker ste jo žalil brez veze. LP!
23. april 2007 ob 18:27 | Stalna povezava
bojan pravi:
…. ja, res. Beda.
23. april 2007 ob 18:59 | Stalna povezava
Medijski watch dog » Blog Arhiv » Slivnik grozi predsedniku IO aktiva novinarjev Dela in predsednici IO sindikata novinarjev, da ju bo odpustil pravi:
[…] za to je menda izjava, ki smo jo objavili tudi mi tukaj, ker naj bi ta neupravičeno metala slabo luč na upravo in odgovornega urednika dnevnika Delo, […]
18. maj 2007 ob 12:08 | Stalna povezava
mallina pravi:
Ko bo obletnica zadnjega zapisa, se bom vključila v razpredanje lovk pisočih, zlasti me zanimajo tisti bolj na vrhu seznama.
18. januar 2008 ob 8:19 | Stalna povezava
mallina pravi:
KO ODPOVEDO STARŠI, NASTOPI DRŽAVA
http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3060265
Sinočnja oddaja Trenja na POP TV je razkrila kar precejšnjo sistemsko neurejenost vseh institucij v državi, ki so kakorkoli vključene v postopke za zaščito otrok. Četudi je bilo povedano, da obstaja zakonodaja, ki predpisuje postopke v primerih, ko je potrebno otroke zaščiti in ukrepati v njihovo dobro, je bilo jasno slišati, da v praksi le-ta pogosto ne deluje usklajeno, celo to, da so obravnave v posameznih organih po sedežu le-teh zelo različne.
Večina sodelujočih v oddaji, ki so vključeni tako ali drugače v te postopke, se je prav smešno trudilo zagovarjati svoje delo in institucijo, ki ji pripadajo. Nekaterih celo ni motilo prelagati odgovornost na druge in tako opravičiti svoja ravnanja, čeprav je moderator skušal doseči vsaj malo priznanja, da vse le ne poteka tako, kot je opredeljeno v zakonskih in podzakonskih predpisih. Pričakovati je bilo, da bo predstavnica Ministrstva za pravosodje le pojasnila te domneve, pa je žal z zvišano birokratsko aroganco le dala pečat v razpravi odkritim pomanjkljivostim. Kot najbolj razumevajoč in kritičen do teh problemov je poleg ga. Katje Bašič (predsednice Združenja proti zlorabljanju otrok) bil le odvetnik Verstovšek, ki je brez dlake na jeziku opozoril na vrsto anomalij v postopkih, ko je treba zagotoviti interese otrok, ki predolgo trajajo, s čimer so otrokom povzročene trajne posledice.
Pričakovala sem, da bo socialni delavec iz Ljubljane povedal kaj več, saj je Center za socialno delo pravzaprav prvi organ, ki je vključen v postopke pri določanju starševskega skrbstva ob razpadu takšne ali drugačne zveze. V oddaji sta bila predstavljena dva primera neuspešnega pristopa institucij pri zagotavljanju skrbi za otrokovo dobro in vsem , ki smo spremljali oddajo, je bilo jasno, da so postopki v takšni fazi, ko starša sama nista sposobna rešiti, dogovoriti in vzpostaviti za otroka zdrav psihičen kot telesni razvoj. Zame je bilo njegovo mnenje, da sta v prvi vrsti starša odgovorna za otroka v teh primerih irelevantno, ker je bilo jasno videti, da je to bilo neuspešno in so sedaj za to odgovorne državne institucije. Zato pa imamo zakonodajo, ki predpisuje, kdo postavlja merila in rešitve, ko se starša ne moreta sporazumeti. In tukaj se namesto hitre rešitve nadaljuje agonija, v kateri najbolj trpi otrok. Žal ni mogoče videti nobene statistike, koliko je pri nas takšnih primerov, ker so postopki vodeni na različnih nivojih. Zato so zahteve po zakonski opredelitvi posebnih sodišč več kot utemeljene. In seveda tudi varuha za varstvo otrokovih pravic, ki bi drezal v uradnike in jih opozarjal, da vsak izgubljen dan za otroka pomeni travmo več, oropanost ljubezni …
Zame je bila oddaja, ki javnost opozarja na te probleme, dobrodošla in nisem v njej videla nobene osebne promocije mater , prav nasprotno, videla se je njuna nemoč in razkrilo se je vrsto pomanjkljivosti v postopkih obravnav in žalostno spoznanje, da do končne rešitve na sodišču pride v večini primerov šele po mnogih letih. Kar ne pomeni samo velikih stroškov za stranki v postopku, gre tudi za veliko porabo davkoplačevalskega denarja. Ko se omenja denar, javnost zna povzdigniti glas, ker gre iz lastnih žepov, ko pa gre za življenja otrok, pa samo evidentiramo takšne dogodke, dokler se morda ne zgodijo v lastni družini, sorodstvu, prijatelju. Toliko o javnem mnenju.
Mnenje varuhinje človekovih pravic je drugačno, glej link
http://www.vecer.si/clanek2008032005306731
21. marec 2008 ob 14:42 | Stalna povezava